Kezdőlap 9 Marketing 9 Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni

Telekom és a gyerekfelügyelet – érdekes kísérlet nem érdemes elgörgetni

Marketing

A munkánk egyik része az, hogy képben vagyunk a világ, az ország, a szakma történéseivel, mert így lehet csak naprakész marketing kampányokat tervezni. A hírekbe se a tavalyi eseményekre vágyunk. A HVG-n találtunk rá a Telekom új kampány videójára, amely a gyerekekről szól … minket meghatott, elgondolkoztatott … nézzétek meg, mert érdemes.

Nem fogunk spoilerezni, így egyből a videóval nyitunk és majd utána írjuk le azt, amit kiváltott belőlünk. 

Pár gondolat, hogy miért írunk erről a videóról: 

  • bár még nincs gyerek, aki miatt hasznos lett volna ez a videó, de úgy gondoljuk, hogy nem lehet elég korán kezdeni a felkészülést
  • a Telekom kitett magáért, jó párhuzamot hozott két különböző téma között
  • szeretnénk, ha még több szülőhöz eljutna a videó

A videó egy teljesen hétköznapi élethelyzetet mutat be: 

  • a gyerekek játszanak a játszótéren
  • közben a szülők árgus szemmel játszanak
  • majd a jön a kísérlet, hogy 15 percig bírják-e a szülők, hogy bekötött szemmel, vakon magukra hagyják a gyereküket
  • meglepően sokan vállalták be, voltak olyanok is, akik nemet mondtak
  • felkerültek a szemfedők és indult az óra 
  • ahogy teltek a percek a szülők sorban levették a kendőt és keresni kezdték a gyermeküket
  • amikor először nem találták őket nagyon megrémültek, sokan el is érzékenyültek (nem volt szép húzás, de csak így lehetett érzékeltetni a szituációt)

Csattanó

A film nem a játszótéri felügyeletről szólt, hanem arról, hogy a szülők mennyire nem figyelnek a gyerekek internetezési szokásaira. Nem figyelik, hogy kivel és miről beszélnek, nem korlátozzák őket a szörfözésben, pedig nagyon sok eszköz áll rendelkezésre. A statisztika azt mutatja, hogy ebbe a csoportba CSAK szülők 26%-a tartozik, azaz több, mint negyede. 

Te korlátozod a gyermeked internetezési lehetőségeit? Esetleg megtanítottad arra, hogy hogyan használja azt a korának megfelelően? 

A mai világ mondhatni internettel ellátott mobillal a kezükben születnek a gyerekek, így fontos, hogy minél előbb megfelelő oktatást kapjanak az internetről és annak használatáról. 

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest