Ne hirdess! Vagy csak okosan?

A napokban nekiálltam a Google AdSense fiókomat rendbe tenni, mert változott az a weboldalalak kezelésének a rendszere. Első körben azokat a weboldalaimat, blog oldalaimat ellenőriztem, amelyek időszakosan összejött a minimális kifizetéshez szükséges bevétel. Aztán...

Marketing

TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

TE vagy a szar, ha mindig kirúgnak

Erős felütés, tisztában vagyunk vele, viszont mindenképpen érdemes tisztázni azt, hogy mikor a cég hibája és mikor a munkavállalóé, ha kirúgás, közös megállapodással megszűnik a szerződés. Legyen ez...

bővebben
Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?

Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?

Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd.

bővebben
Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Mikor posztoljak a közösségi média felületeimen?

Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.

bővebben
Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Célcsoport és a hozzájuk tartozó marketing eszköz meghatározása

Egy marketing kampány előtt elengedhetetlen, hogy célcsoportra, illetve célcsoportokra szűkítsük az elérni kívántakat. Miért van erre szükség? Katonai hasonlattal élve szőnyeg bombázhatunk egy célpontot, de semmi garancia nincs arra, hogy eltaláljuk a célpontot. 1 célzott rakétával viszont sokkal nagyobb az esélyünk a sikerre. Két fogalom, amiről szó lesz: célcsoport (a példában a célpont volt) és a marketing eszköz (a példában a rakéta volt)

bővebben
Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás

Google Cégem (Google my Business = GMB) optimalizálás

A napokban az egyik ügyfelünknél SEO (keresőoptimalizálás) feladatot kerestünk. Szóba került a linképítés, de mivel azt annyira nem favorizáljuk ezért elvetettük az ötletet. Bedobtuk viszont a Google Cégem (Google my Business = GMB) szolgáltatását, amivel a legtöbb cég nem foglalkozik, pedig hatalmas potenciált rejt magában.

bővebben
2017 legnépszerűbb tartalmai

2017 legnépszerűbb tartalmai

Összegyűjtöttük 2017 legnépszerűbb bejegyzéseit. A TOP10-es lista a legtöbbször olvasott oldalakat gyűjti össze. Windows képmetsző Aki készített már prezentációt, vagy követelmény specifikációt,...

bővebben
Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk "gerilla" kampányt. Miért "gerilla" kampány?  Arra alapozunk, hogy...

bővebben
Instagram és ami mögötte van

Instagram és ami mögötte van

A HVG-n olvastam egy cikket, amiben egy amerikai tanár által végzett közvéleménykutatás eredményei látszanak. Azért nem kell annyira komolyan venni, mert csak egy iskolai feladat volt, annak...

bővebben

Pin It on Pinterest