Kezdőlap 9 Marketing 9 Keresőoptimalizálás 9 Mi fán terem a keresőoptimalizálás?

Mi fán terem a keresőoptimalizálás?

Keresőoptimalizálás

Cégek hosszú sora nyújt ilyen szolgáltatást, többnyire a weboldal árához viszonyítva horribilis összegért. A sok ajánlat és különböző árszabás miatt bizalmatlanok az emberek. Nem tudják pontosan miért fizetnek, valamint az se, hogy hogyan térül ez meg.

A keresőoptimalizálás (SEO) fontos része egy márka, weboldal felvirágoztatásában. A keresőmarketing egyik ága, ami többnyire ingyenes technikák összessége. Mire kell figyelni? Hol lehet a konkurencia elé kerülni?

[singlepic id=23 w=350 h= mode=web20 float=center]

A keresőoptimalizálás feladata, hogy a fontosabb keresőkben minél több kulcsszóra minél jobb pozícióban legyenek. Többféle stratégia is létezik, amivel ezt megvalósíthatjuk. A leghatékonyabb stratégia mindenképpen az, ha hosszútávra tervezünk. A jelentéktelennek tűnő kulcsszavakkal kezdődő optimalizálás hatására idővel a tevékenységünkre leginkább jellemző célpontok is könnyebben elérhetők.

A folyamat részét képezi a linképítés, a megfelelő domain név kiválasztása, az oldal felépítése SEO szempontjából (címszavak, meta tagek, morzsák, címsorok stb.), a megfelelő kulcsszavak kiválasztása és a konkurencia felmérése.  Természetesen a stratégiát a különböző keresőkhöz módosítani kell a legjobb eredmény elérése érdekében.

Ha mindent megtervezünk éves, féléves, negyedéves vagy havi bontásban, akkor meghatározhatunk célokat, mérföldköveket, amikkel tovább optimalizálhatjuk az oldalunkat és keretet biztosít a megfelelő növekedéshez.

Miért érdemes alkalmazni keresőoptimalizálást?

Linképítés: linkgyűjteményben ajánljuk a domainünket, valamint a fontosabb oldalakat (lehetőleg egyedi tartalmakat)
Eredmény: oldalunkra mutató linkek látogatókat hoznak (potenciális vásárlókat), valamint az internetes kapcsolatrendszerünk a találati listák összeállításánál fontos tényező.  Google PR mutatja, hogy tartunk (nem a legpontosabb adat, viszonyításhoz elegendő).

Domain név választás: a cégünkre legjellemzőbb kulcsszavak használatával eggyel többször szerepel az URL-be.
Eredmény: a keresők a domain névben található kulcsszavakat többre értékelik, mint a z URL további részén találhatók.

Weboldal optimalizálása: meta tagek (jelenleg már nem elsődleges tényezők) – megléte nem előny, hiánya rossz pont. Barátságos URL. Tartalom megjelenítése – címsor, kiemelések, felsorolások.
Eremdény: találati listákon az optimalizálatlan oldalakkal szemben jobb pozíció kiharcolása. Látogatói élmény növekedése (pl. kiemelések jobb olvashatóságot biztosítanak).

Kulcsszavak kiválasztása: long tail stratégia szerint a kisebb értékű és kevésbé keresett kifejezések előnybe részesítése, ezzel a legfontosabb közvetlenül kapcsolódó kulcsszavakra való optimalizálás hosszútávon.
Eredmény: kevésbé keresett kulcsszavakra előkelő pozíciók (1.oldal 1-3 helyezés). Ezzel egy időben a fő kulcsszavak is erősödnek és időről-időre jobb találati pozíciót biztosít.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest