Sok helyről hallani azt, hogy a WordPress így, a WordPress úgy – nem biztonságos, az összes oldal egy kaptafára készül, nem érdemes használni. Ezzel ellentétben a nagy márkák is előszeretettel választják.

Mercedes-Benz Front Page Divisions

Mercedes Benz

Letisztult megjelenés. Fekete alapon dinamikusan megjelenő elemek végletekig törekedve a szimmetriára.

A legfontosabb tartalmakat elrendezése egy 3 soros layoutban:

  1. sor: 50%-os első oszlop, negyedes 2. és 3.
  2. sor: 4 db negyedes oszlop
  3. sor: 1. és 2. oszlop negyedes, a 3. egy fele

 

 

Toyota gamification with build your own car

Toyota Brazil

Látványos slider segítségével mutatja be a legnépszerűbb ajánlatait. Az egész oldal a felhasználói élmény köré van építve, amelynek a csúcsa a saját autó szerkesztő felület. A hitelességet a vásárlói véleményekkel erősíti.

 

Grouple Renault's Live news with social filters

Groupe Renault

A Reanult csoport weboldala a jövőt mutatja be és kihasználja a WordPress erősségeit. Nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmakra és azok könnyű elérésére.

 

Hogyan használj WordPress-t a weboldaladhoz?

Ezek a példák is jól mutatják, hogy a WordPress még ekkora vállalatok igényeit is ki tudja elégíteni.

FONTOS megjegyezni, hogy ehhez szükség van

  1. megfelelő tervezésre
  2. a hosszútávú működést biztosító funkciók telepítésére (biztonsági, SEO, marketing pluginek stb.)
  3. valamint folyamatosan frissen kell tartani a WP core-t, a plugineket és a témát is
  4. továbbá a megfelelő szerverkörnyezetet is ki kell alakítani

 

Forrás: “[INFOGRAPHIC] 42 Famous Brands Using WordPress” by ThemeIsle https://themeisle.com/blog/