Most egy nagyon új oldalamat mutatom meg nektek. Találtam egy nagyon jó állásajánlatot, amit pályázathoz is kötöttek. Ez nem más, mint a Bónusz Brigád Álommeló projektje. Ebbe neveztem egy videóval és most erről szeretnék írni egy pár sort. Remélem tanulságos lesz. Röviden: kampány a kampányban.

Mit értek a kampány a kampányban kifejezés alatt?

Egészen egyszerű a képlet. A Bónusz Brigádnak az Álommeló egy olyan projekt, ami elsősorban nem arról szól, hogy új alkalmazottat találjon (hiszen erre a feladatra bárki képes lenne a jelenlegi stábból, sőt még kevesebb juttatásért is szívesen vállalná bárki), hanem az, hogy a közösségi média összes területén kis kampányok induljanak a jelentkezők videót népszerűsítve. Ezekkel a “kis” kampányokkal 1-1 nevező esetében több 1000 emberhez juttatják el a Bónusz Brigád nevét, akik így új potenciális ügyfeleket kapnak. Lehet szolgáltatást igénybe vevőt, lehet céget, akitől a bevételek egy részét megkapják. A lényeg, hogy a felkínált pozíció és az ahhoz tartozó összes kiegészítőnél jóval többet profitál a cég.

Milyen hasznom lesz ebből nekem?

Még egy szinttel lejjebb ások. Ez az a szint, ami nekem megéri. Miért? Mert én is indítok egy kampányt és az összes hasznos vagy hozzám köthető oldalt reklámozni tudom és így találhatok új olvasókat, követőket, vásárlókat. Miért vennék igénybe az én szolgáltatásaimat? Mert készítettem egy érdekes anyagot és minden megjelenésnél feltüntetem a kapcsolódó anyagokat. Ezzel építve a saját vállalkozásomat. Sőt, ha sikeresen pályázok és a továbbjutok, ne adj isten megkapom az állást egy évig arany életem lesz.

Meg akarom-e nyerni a pályázatot?

A videóm szerint nem. A hozzáállásom szerint nem. De látja valaki az iróniát, látja valaki a háttérben húzódó gondolataimat. Lehet, talán, biztos? Valaki csak értékelni fogja. Ha mégse, akkor maradt az előző bekezdésben leírt közvetett haszon.