A Google is elkészítette a saját funkcióját, amivel a Facebook hasonló szolgáltatását szeretné másolni. Eddigi tapasztalataim szerint szegényes és túl egyszerű felület egy céges bemutatkozáshoz. Első gondolatom az volt, hogy miért is kezdjek bele saját Google + céges oldal létrehozásába. Miért is érdemes belekezdeni?

A Google találati listájában jóval egyszerűbb egy ilyen oldallal jó pozíciókat elérni, nincs ez másképp youtube.com esetében sem. Az oda feltöltött videóink a találati lista elejére kerülnek. A kép és hanganyag segítségével sokkal könnyebb átadni információkat, ezt a Google is tudja és ezzel egy időben miért ne reklámozná saját videómegosztó alkalmazását?  Ennek a gondolatmenetnek a vége volt az, hogy a Google + nagyon hasznos szolgáltatás lehet kkv-k online marketing kampányához.

A másik ok a linképítés volt. Miért ne osszam meg itt az összes olyan linket, ami köthető a céghez? Miért ne használjak ki még egy ingyenes oldalt, ahol a céget tudom promózni?

Elkészült az oldalt és a következő észrevételeim voltak:

  • Miért ilyen egyszerű?
  • Miért ilyen sablonos?
  • Hol lehet egyedivé tenni egy-egy oldalt?
  • Mekkora hasznot hozhat egy minimál design-os, minimál funkciós oldal?

A kérdésekre még keresem a választ, várom a visszajelzéseket.