Az elmúlt hetekben elkezdtem keresni azokat a lehetőségeket, amelyekkel fel tudok nőni a konkurenciához vagy éppen meg tudom őket előzni. A piacon sok kontár és sok szélhámos miatt szükség van az olyan megkülönböztető jelvényere, amelyek hitelessé teszik a céget és az ott dolgozókat. Számomra a hitelesség egyik forrása, ha az a cég, amelynek a termékeivel segítem a partnereim munkáját lehetőséget biztosít erre, akkor nem szabad kihagyni a lehetőséget. Ez a nagy lehetőség a Google Partner programja.

Ez egy olyan gyümölcsöző együttműködés kezdete, amelyben egy kkv segíti a multit az erőforrásával és a multi segíti a kkv-t a tudásával.

Mik voltak az első lépéseim a Google Partnerré válás rögös útján?

  1. Regisztráltam egy Google Partner céges fiókot
  2. Hozzáadtam a személyes profilomat
  3. Csatlakoztattam a cég weboldalát (ez majd meg kell változtatnom, mert sajnos a Google+ oldalamhoz már a http://wordpressweboldal.hu van csatlakoztatva)
  4. Létrehoztam egy MMC Google AdWords fiókot
  5. Meghallgattam az alapozó Google Partner hangout prezentációt

Miért volt hasznos ez a Google hangout előadás?

  1. Megismertem a koncepciót
  2. Megtudtam, hogy hogyan válhatók teljes értékű Google Partnerré
    1. Céges fiók
    2. Minimum egy minősített AdWords kezelő (1 alapozó oktatás és 1 haladó oktatás)
    3. Kezelt kampányok összértéke az utolsó negyedévben 10.000 USD meghaladják és 60 nap aktív hirdetési időszak
  3. Megtudtam, hogy milyen kedvezményeket/kuponokat kaphatok az egyes szinteken a Google AdWords hirdetésekhez
  4. Regisztráltam a Power Up kampányban (kishalként és 2 hónap lemaradással nem sok esélyem van, de valahol el kell kezdeni)
  5. Megtudtam, hogy mennyi képzésen vehetek részt ingyen

A hangout beszélgetést lejegyzeteltem, de ezt a cikket az emlékeim alapján írtam, mert a főbb pontok és állomások egyből megragadtak. A következő bejegyzésben pontosítom az itt olvasható összefoglalót és kifejtem a véleményemet, hogy mi fogott meg a Google Partner programban.