Hashtag (#) kampány egyszerűen

Hashtag (#) kampány alatt sok mindent lehet érteni, viszont ebben a cikkben arról lesz szó, hogy egy speciális # köré építünk “gerilla” kampányt.

Miért “gerilla” kampány? 

Arra alapozunk, hogy nagyon sokan fognak benne részt venni, így gyorsan fog eljutni az ő ismerőseikhez és az az ismerőseik ismerőseihez.

Mi a célja a # kampánynak?

  • Brand népszerűségének növelése
  • Brand aktuális szlogenjének népszerűsítése
  • Brand közösségi fiókjának népszerűsítése
  • A nagy hype-nak köszönhetően növelni az eladások számát

Mire kell figyelni a # kiválasztásakor?

  • kevesebb néha több
  • legyen minél rövidebb – könnyen megjegyezhető és beírható
  • legyen specifikus
  • legyen eredeti
  • legyen platformfüggő – más a Twitter, Instagram és FB esetén is
  • jó, ha van call-to-action belefoglalmazva (de legyen rövid is egyben)
  • kis és nagybetűk használata pl. szavak kezdőbetűinek kiemelése
  • legyen B terv, mert lehet, hogy nem fog beválni

Hogyan építsünk fel egy Hashtag kampányt?

  1. Kövesd @XY instagram fiókot (természetesen ez a saját fiókunk)
  2. Posztolj új fotót vagy ossz meg újra egyet, amin xy dolgot csinálsz (természetesen olyan témát kell választani, ami kapcsolódik a brandünkhöz)
  3. Használd a speciális #-et (legyen egyedi)
  4. Tag-eld be @XY instagram fiókot

További teendők

  • adj határidőt a feladatra
  • legyen valami nyeremény/jutalom/kedvezmény
  • mutasd be a nevezőket egy gyűjtő oldalon pl. weboldal, másik közösségi portál, # szűrés stb.

Szakállverseny az Egy szakállas férfi szervezésében – Case Study

“Az Egy szakállas férfi konzultált az Egy marketinges férfival és arra jutott, hogy szüksége lenne egy jó kis # (hashtag) kampányra. Miért? Olvass tovább és megtudod.”

Ha szükséged van egy ehhez hasonló # kampányra, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot.


WordPress sablonok

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.