Bannoltasd a céges Twitter fiókot nem megfelelő születési év megadásával [marketingbakik]

Röviden: az igytanulokvallakozni. hu-s aktivitás hatására elkezdtem máshogy gondolkozni a többi projekten is (eddig is tervbe volt, hogy hibákat, trükköket és egyéb hasznos tapasztalatot megmutassak, viszont nem volt lelkesedés és mivel nem dolgoztam annyit nem jöttek...

Marketing

Personal Branding – Énmárka?!

Personal Branding – Énmárka?!

Ma már létezik olyan, hogy énmárka – azaz nem egy céget, egy márkát próbálok elsózni, hanem tulajdonképpen magamat teszem márkává. Schobert Norbi attól Schobert Norbi, hogy ő Schobert Norbi –...

bővebben
Kríziskommunikáció ízelítő

Kríziskommunikáció ízelítő

Tanács János és Zemplén Gábor Coombs definíciójára hivatkoznak a válsághelyzet megjelölésére: Olyan váratlan, negatív, elsöprő erejű eseménynek vagy eseménysornak tekinthetjük, amely töréspontként...

bővebben
Mi? WoM?

Mi? WoM?

Már korábban szó volt a gerillamarketingről, sőt azon belül már a vírusmarketingről is ejtettünk szót. Bár a címből nem derül ki egyértelműen, de ebben a cikkben is gerillamarketingezünk, hiszen a...

bővebben
Mondj egy példát a vírusmarketingre!

Mondj egy példát a vírusmarketingre!

A vírusmarketing tényleg olyan, mint a vírus: úgy fertőz és terjed, mint névadója, és éppoly kontrollálhatatlan. Legfőbb jellemzője, hogy az interneten terjed (hol máshol), és legnagyobb előnye,...

bővebben
Veszélyben az online marketing!

Veszélyben az online marketing!

Habár jómagam nem vettem észre, mégis cikkek tengere szól a péntek esti kibertámadásról. Állítólag több, gyakran használt szoftver is a támadás áldozata volt, például a Twitter, ami Magyarországot...

bővebben
Hallottál már a gerillamarketingről?

Hallottál már a gerillamarketingről?

A gerillamarketing közel olyan agresszív, mint ahogy hangzik. Az agresszivitás foka nem olyan mértékű, mint a direkt marketingben vagy a pop-upokban, hanem abszolút látens. Ezen jellemzője a fő...

bővebben
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet II.

Mint már korábban említettük, a hírlevél egyik legfontosabb lépése a megfelelő adatbázis építés, majd az ezt követő tartalomfeltöltés. Az adatbázis veszélye, hogy gyakran nem használt, bármilyen...

bővebben
Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Hogyan írjunk hatékony hírlevelet I.

Gyakran szembesülünk azzal a problémával, hogy a hírlevél küldő szoftverek miatt a levél a spam mappában landol; ha pedig nem, akkor feliratkozók ide vagy oda, nem nyitják meg akciókkal teli...

bővebben
Online marketing – tévhitek II.

Online marketing – tévhitek II.

Előző bejegyzésünkben összegyűjtöttünk nektek 4 tévhitet, amelybe a tapasztalatlan marketingesek beleeshetnek. Most ezt újabb négy tévhittel bővítjük, amit nem csak a pályakezdő, hanem a rutinos...

bővebben
Online marketing – tévhitek I.

Online marketing – tévhitek I.

Ahhoz, hogy online marketinggel eredményesen dolgozzunk, van néhány alapvető dolog, amit érdemes megjegyeznünk. Sokszor kiderül, hogy evidensnek vélt dolgok mégsem egyértelműek, és talán ez okozta a...

bővebben
Mobilmarketing SMS-ek nélkül

Mobilmarketing SMS-ek nélkül

A 2000-es évek elején létrejött marketingcikkek nagy része azt javasolja, hogy a felhasználókat bombázzuk SMS-ekkel, hiszen az elérés és a siker páratlan. Az elérés reális cél, a siker kételkedésre...

bővebben
Kiterjesztett varázscsoda

Kiterjesztett varázscsoda

A Pokemon GO olyan löketet adott Magyarországnak, amivel már elképzelhetővé válik, hogy nemzetünk a közeljövőben valóban ismerje és széleskörűen használja is a kiterjesztett valóságot. Nem állítom,...

bővebben
Te tudod mi a PPC marketing?

Te tudod mi a PPC marketing?

Valószínűleg már Te is hallottál róla – csak nem ezen a néven. De az szinte biztos, hogy találkoztál PPC marketingstratégiát alkalmazó linkkel. A PPC a Pay-per-click rövidítése, mely a fizetett...

bővebben
Felugró ablak helyett pop-up layer

Felugró ablak helyett pop-up layer

A felugró ablakok, azaz a pop-up hirdetések a laikusok számára legtöbbször vírusnak tűnnek. A hiedelemben van igazság, hiszen sokszor tartalmaznak kártevőket, azonban nagyrészük csak azért jön...

bővebben
Social Media-társadalom

Social Media-társadalom

Ötleteljünk! A social media világában szinte mindent megtehetünk, ezért is fordulhat elő, hogy felelőtlenül használjuk. A célközönség elérése könnyebb és egyszerűbb mint valaha, így tanácsos okosan...

bővebben
Google-ra fel!

Google-ra fel!

SEO, SEO, SEO... Ez folyik a csapból is, erről beszélgetnek az ismerőseink a buszon, és az online marketinges haverok is keresőoptimalizálnak. Informatikus szakszónak hangzik, mégis a médiások...

bővebben

Pin It on Pinterest