SEO (keresőoptimalizálás) csomagok nem CSAK WordPress weboldalakhoz

SEO AUDIT

Felmérjük az oldal aktuális állapotát és ennek ismeretében határozzuk meg a stratégiát és adunk ajánlatot. 

A főbb oldalak elemzése után optimalizálási ütemtervet állítunk össze, amely végrahajtásával az oldal betöltési sebesség és felhasználói élmény is javulhat

  • elemzés és javaslattétel
  • elemzett oldal típusok: főoldal, oldal, bejegyzés, ternék,projekt (attól függően, hogy milyen oldalról van szó)
  • 3 ingyenes eszköz használata elemzéshez
  • szüksége esetén bevetjük a „nagyágyút” is (töbnyire nicns rá szükség)

Két területet különböztetünk meg:

  • technikai SEO – weboldal motorjának optimalizálása
  • tartalom SEO – weboldal tartalmainak optimalizálás
WordPress oldalak optimalizálására szakosodtunk, így elsősorban ilyen oldalak elemzését és optimalizálását vállaljuk. Ettől független több egyedi fejlesztésű vagy más CMS rendszerre (Drupal, Joomla) épülő weboldalon is dolgoztunk már.
Te tudod mi a PPC marketing?

Mit tartalmazhat egy SEO audit?

Cache plugin telepítése és beállítás

  • gyorsítja az oldal betöltődését
  • csomagolja a css és js fájlokat
  • böngésző gyorsírótárazás
  • betöltést gátló kódok szűrése / optimalizálása
  • CDN beállítások itt végezhetők el
  • fizetős plugin használata esetén extra költség a plugin ára

CDN telepítése és beállítás

  • egy extra réteg, amely globálisan, több helyen cachel-i az oldalt, ezáltal más országokból érkező látogatók a hozzájuk legközelebb található szerverről töltik be az oldalt
  • csökkenti a szerver terheltséget
  • fizetős CDN esetén extra költség a CDN szolgáltatás ára (általában havidíjas szolgáltatás)

Mobilra tervezett téma készítése

  • mobilbarát megjelenés, hogy a Google a mobil keresésekben is jó helyre rangsorolja az oldalt
  • minden olyan elem eltávolításra kerül, amely nem fér el kényelmesen a kijelződ
  • egyszerűsített tartalom és megjelenítés – akár teljesen új megjelenés is kérhető

képek optimalizálása

  • a képek külön kereső felületen jelennek meg, általában itt kisebb a verseny és értékes kattintások, látogatók érhetők el
  • képek optimalizálása több részből tevődik össze:
    • méret optimalizálása a gyors betöltődés érdekében
    • a képek elnevezésének módosítása a rajta szereplő tartalomhoz igazítva
    • a képek leírásainak megadása

KULCSSZÓANALÍZIS

A tartalommarketing legkisebb eleme a kulcsszó (vagy kifejezés, ha több elemből áll). A Google és a többi keresőalgoritmus az alapoktól ezekre építkezik és az évek során ezt bővítették kis sok egyéb paraméterrel és szolgáltatással (mesterséges intelligencia, gépi látást stb.) A feladat egyszerű: kialakítani egy alap kulcsszó készletet, amely a hosszútávú építkezést segíti = ezekre a kulcsszavakra szeretnénk eljutni a csúcsra (1. oldal, 1. hely stb.)  A folyamat időigényes és összetett, 2-3 hónap kell ahhoz, hogy az első eredmények észlelhetőek legyenek.

FOLYAMAT:

  1. Bekérni azokat a kulcsszavakat, amelyre az ügyfél szeretne jó helyezést elérni
  2. Kiegészíteni ezt a listát további releváns kifejezésekkel (erre a listára bármilyen kapcsolódó kifejezés felkerülhet) – több száz, akár több ezer kulcsszót is tartalmazhat
  3. A kialakult listán szereplő kulcsszavak osztályozása
  4. TOP20 kifejezés kiválasztás = ezek lesznek azok a kulcsszavak, amelyekre hosszútávon az első oldalt célozzuk meg
  5. További kisegítő kifejezések meghatározása, amelyek segítik a hosszútávú célok teljesülését (ezekre fognak épülni a tartalmak, ezekre fogunk hirdetni)
  6. A meglévő kulcsszavakat folyamatosan monitorozzuk és optimalizáljuk

 

TARTALOMMARKETING

Ahhoz, hogy az oldalunk jól szerepeljen a találati listákon szükséges a folyamatos és rendszeres tartalomírás. Az előző pontban meghatározott kulcsszavak segítségével felállított stratégiát betartva bejegyzésről-bejegyzésre haladva lehet a kiszemelt kulcsszavakra előre jutni. A bejegyzésekben található kulcsszavak nem csak a saját, de az egész oldal pozícióját is befolyásolják, így érdemes türelemmel és becsülettel készíteni az új tartalmakat.

EGYEDI IGÉNYEK ESETÉN

Egy oldal nem elég arra, hogy az összes lehetséges technikát vagy esetet bemutassuk. Ezért, ha olyan probléma merül fel, amelyre itt nem szerepel megoldás, akkor is érdemes ajánlatot kérni.

Ajánlatkérés

Ha nem tudod eldönteni, hogy melyik szolgáltatásunk való neked,
akkor kérj visszahívást a következő form kitöltésével!

Pin It on Pinterest