Kezdőlap 9 Marketing 9 Hirdetések 9 Hirdess kulcsszóra a Google AdWords segítségével!

Hirdess kulcsszóra a Google AdWords segítségével!

Hirdetések

Miért jó a Google termékeit használni? Mert a Google is, mint minden piacvezető cég szeret a saját szolgáltatásainak kedvezni. Nem véletlen, hogy a találati listákon csak Google AdWords hirdetések jelennek meg. Ezzel nem csak a saját bevételeiket növelik, hanem a hirdetőiknek is jobb látogatókat biztosítanak.

A Facebook hirdetéssel kapcsolatos cikkemben leírtam, hogy milyen előnyökkel jár, itt sem járok el máshogy. Saját tapasztalataimra hagyatkozok. Több stratégiát is kipróbáltam már. Volt olyan kampány, ahova több érkezési oldalt (landing page) is elkészítettem, volt ahol csak egy meglévő oldalt alakítottam át egy kicsit, hogy Google AdWords barát legyen. A hirdetési kampányok száma, a megválasztott kulcsszavak mind-mind befolyásolják a kampány sikerességét.

[singlepic id=68 w=350 h= mode=web20 float=center]

Miért válasszuk a Google AdWords hirdetési rendszer? 10 pontban összefoglalom, hogy számomra miért nagyon fontos.

 

Top10 érv a Google AdWords mellett:*

  1. Google találati listáiban is megjelenhetnek a hirdetéseim
  2. Releváns tartalom esetén jelennek meg csak hirdetések (bejegyzés tartalma, kulcsszavak stb)
  3. Én dönthetem el, hogy milyen oldalakon jelenjenek meg a hirdetéseim
  4. Ütemezhetem a hirdetés – mikor, kinek, meddig?természetesen azoknak, akik potenciális ügyfeleim és akkor, amikor a gép előtt ülnek
  5. Nem élhet vissza semelyik oldaltulajdonos a hirdetéseimmel – csak azokért a kattintásokért kell fizetni, ami nem csalás eredménye
  6. A Google a saját statisztikái alapján segíti a kampányok optimalizálását
  7. Google AdWords összekapcsolható a Google Analytics és ezzel együtt a Webmastertools eszközökkel is – a kampányok optimalizálásához tökéletes
  8. Nem csak szöveges hirdetési formát választhatok, hanem animációt, videót és természetesen képet is
  9. Kulcsszóválasztó eszköz a kampányokhoz – ez az eszköz fontos segédlet keresőoptimalizáláshoz is, valamint a verseny felméréséhez ajánlott, továbbá a landing page kialakításakor is sokat segíthet
  10. Egy hirdetési kampányhoz több hirdetéscsoportot is létre lehet hozni, ezekhez több hirdetési formátum lehet megadni, így lehet meghatározni azt, hogy melyik a leghatékonyabb – legkevesebb összegből a lehető legtöbb látogatót/vásárlót/konverziót generálja

*A listát természetesen lehetne bővíteni is és a prioritást is meg lehetne változtatni.

A Google AdWords legnagyobb előnye, hogy a Google keresőhöz hasonlóan kulcsszó alapú, így a keresőkben való hirdetéssel szinte csak potenciális vásárlók tévednek az oldalunkra és csak ezekért kell fizetni. Tegyük fel, hogy utazásokat értékesítünk és ezt írják a keresőbe: tengerparti nyaralás délen.  Erre az emberek nem keresnek, de erre igen: tengerparti nyaralás. A verseny minimális, havi keresések száma 2900. Tehát ha megjelenik a hirdetésünk, akkor 2900 esélyünk van átkattintásra/hó, ezekből általában 1 és 10% közötti konverzió érhető el (hírlevélre való feliratkozás, regisztráció, szállásfoglalás stb.). Sok ilyen és ehhez hasonló kulcsszóval már egy megtérülő hirdetési kampány el lehet indítani.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

HelloPack WordPress bővítmény csomag
HelloPack WordPress bővítmény csomag

Hírlevél feliratkozás

  1. Elsőkézből értesülhetsz új tartalmainkról
  2. Készülő Online Kurzusaink tesztelője lehetsz
  3. Tájékoztatást kapsz az új tematikus hírlevél listáinkról



Kiemelt bejegyzések

  • Havi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #4 2020. júniusHavi jelentés a frissítést igénylő pluginekről – #4 2020. június
    Kategória: WordPress frissítés összefoglaló
    Havonta szeretnénk veletek megosztani azokat a plugineket, amelyek biztonsági rést tartalmaznak, ezért azokat minél előbb frissíteni kell.
  • Mikor posztoljak? - közösségi médiaMikor posztoljak a közösségi média felületeimen?
    Kategória: Közösségi média
    Ha a marketingben minden tervezhető és betartható lenne, akkor a Mikor posztoljak? kérdésre is lenne egy képlet, amit betartva a legoptimálisabb időpontban oszthatjuk meg a friss tartalmainkat. DE nincs általános igazság, még a 42 sem ad választ erre. Mit lehet, akkor tenni? Tesztelni, elemezni és posztolni. A három lépésből az utolsó a legfontosabb, mert ha csak gondolkodik rajta az ember, akkor biztosan nem fog egyről a kettőre lépni.
  • Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?Az álláshirdetés az új CV – 2.rész: Miért nincsenek álláshirdetések?
    Kategória: Fejvadászat
    Emlékszem, amikor még a kommON-ban önéletrajzírás workshopon vettem rész, mert úgy gondoltam, hogy elhelyezkedek főállásban, pedig már a BME KOMÉDIA tanulmányaimat cégtulajdonosként kezdtem (mondhatni kényszervállalkozó voltam és a fűtött az adrenalin, de igazából azt se tudtam, hogy miért vágtam bele). Tehát én is CV-t akartam írni, A CV-t. Ehhez ismerősöktől kértem segítséget, cikket olvastam, videókat néztem. Mivel nem grafikusként akartam elhelyezkedni, ezért nem erőltettem a mézes-mázos megjelenést, inkább a tartalomra koncentráltam, mert tudtam, hogy több száz jelentkező ugyanolyan A4-es lapja között az enyém is megbújik majd.

HelloWP Becsültekasszás Szerződésminták [Affiliate marketing]

A közös munka előtt el szoktam mondani a leendő ügyfélnek/partnernek, hogy a weboldal üzemeltetésnek jogi feltételek teljesüléséhez kötött (HA teljesíti, akkor nincs gond; HA nem akkor büntetésre számíthat ellenőrzéskor). Mivel a jogi ismeretem minimális, ezért ebben...

HelloPack WordPress bővítmény csomag [Affiliate marketing]

2021. márciusában kezdtem el használni a HelloPack WordPress bővítmény csomagot, pedig már egy ideje szemeztem vele, hiszen olyan pluginekhez ad hozzáférést, mint:  az összes gyári WooCommerce bővítmény; Divi, Elementor és Oxygen builder és kiegészítőik; formok;...

Pin It on Pinterest